اجرایی شدن پرداخت حق الزحمه ناظرین با امضای قرارداد الکترونیکی نظارت
پیرو مصوبه هیات مدیره محترم در مورد پرداخت حق الزحمه ناظرین پس از امضای قرارداد الکترونیکی در سامانه سینا ، مراحل پرداخت به صورت زیر اعلام می گردد: مرحله اول : پیگیری ناظر هماهنگ کننده با سایر مهندسین ناظر بنا و اطمینان از امضای قرارداد الکترونیکی با مالک پروژه ، سپس درخواست ناظر هماهنگ کننده از مسیر سامانه سینا raquo; مدیریت نامه raquo; ثبت نامه raquo; نوع : نامه های واحد مالی raquo; تایید قرارداد ناظران جهت پرداخت مرحله اول -نیازی به ارسال و بارگذاری قرارداد امضا شده الکترونیکی نظارت توسط ناظر هماهنگ کننده نیست. - در صورت امضای قرارداد الکترونیکی توسط تمامی ناظرین پروژه ، ۷۰ درصد مبلغ حق الزحمه نظارت به حساب ناظرین واریز خواهد شد. - برای مرحله دوم حق الزحمه پروژه هایی که واریزی مالک از ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ به بعد می باشد در ساختمانهای گروه الف و ب ارسال ۲ گزارش نظارتی و در ساختمانهای گروه ج و د ارسال ۳ گزارش نظارتی مجزا از مراحل مختلف اجرای پروژه الزامی است. - تمامی پروژه هایی که ناظرین هماهنگ کننده آن اقدام به ثبت درخواست مرحله اول ننموده اند ، مطابق فرآیند فوق می توانند با درخواست مذکور اقدام به آزادسازی مرحله اول حق الزحمه ناظرین پروژه نمایند.
نویسنده : روابط عمومی
نظرات 0