اطلاعیه مهم سازمان در خصوص روند پرداخت حق الزحمه ناظرین
قابل توجه ناظرین محترم : شیوه درخواست حق الزحمه نظارت
مرحله اول :
درخواست توسط ناظر هماهنگ کننده پس از تایید تعهد پرداخت مرحله اول توسط ۵ ناظر مربوطه از طریق سامانه سینا ارسال شده و ۸۵ درصد مبلغ حق الزحمه تمامی ناظرین واریز می شود.
مرحله دوم :
جهت پرداخت مرحله دوم ، هر ناظر مدارک لازم شامل گزارشات و پروانه ساخت را از طریق سامانه سینا ارسال می کنند و پس از بررسی ، واریز ۱۵ درصد مرحله دوم صورت می پذیرد.
جهت در خواست در پروفایل سامانه سینا مراحل زیر طی شود :
قسمت مدیریت نامه » ثبت نامه » نوع : واحد مالی سازمان
نکته مهم : جهت درخواست حق الزحمه مرحله اول ، همه ناظرین پروژه باید با مراجعه به پروفایل خود قسمت : مدیریت نامه » ثبت نامه » نامه های امور مهندسین ناظر » تعهدنامه عودت وجه نظارت
تعهد نامه پرداخت مرحله اول را تایید کنند.
نویسنده : روابط عمومی
نظرات 0