روزهای ارسال درخواستهای حق الزحمه نظارت ناظرین در سامانه سینا
به اطلاع ناظرین محترم سازمان می رساند با توجه به تغییرات پرداخت حق الزحمه نظارت و افزایش بالای درخواستهای حق الزحمه ، ناظرین محترم امکان ثبت درخواستهای مرحله اول را در روزهای زوج و مرحله دوم را در روزهای فرد و مرحله سوم را در روزهای پنجشنبه در سامانه سینا دارند.
پرداخت مرحله سوم مختص پروژه هایی است که تاریخ واریز وجه مالک پروژه از ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۳/۵/۲۷ بوده اند ( به تاریخهای قبل و بعد از تاریخ مذکور حق الزحمه مرحله سوم با توجه به مصوبات هیات مدیره تعلق نمی گیرد ) و پس از پرداخت مرحله اول و مرحله دوم تمامی ناظران پروژه ، ناظرین هماهنگ کننده می توانند درخواست آزادسازی مرحله سوم را در روزهای پنجشنبه هر هفته در سامانه سینا ارسال کنند.
یادآوری می گردد پروژه های مسکن اقدام ملی در سراسر استان از این قاعده بدلیل پرداخت دو مرحله ای و کامل ، مستثنی و فاقد حق الزحمه مرحله سوم می باشند.
نویسنده : روابط عمومی
نظرات 0